L'Alcalde Marcos Zaragoza rep les esportistes Abril Marines i María Rosa Prieto

Abril Marinas ha aconseguit per primer cop proclamar-se Campiona d'Europa de Jiu Jitsu i la fisioculturista María Rosa Prieto ha aconseguit els títols de Campiona d'Espanya en tres categories.

Imagen que acompaña la notícia
L'Alcalde Marcos Zaragoza i el regidor d'Esports, Peyo Lloret, han rebut a l'Ajuntament les esportistes vileres Abril Marinas i María Rosa Prieto per felicitar-les per les medalles d'or recents aconseguides en les disciplines esportives corresponents.
.
Abril Marinas, amb només 13 anys, ha aconseguit, per primer cop, la medalla d'or a l'Euro Cup Jiu Jitsu, que s'ha celebrat a València. Abril entrena a l'escola de Brazilian Jiu Jitsu La Vila Joiosa Fight Club aquest art marcial japonès clàssic que abasta una gran varietat de sistemes de combat basats en la defensa sense armes. A la seva primera competició professional, Abril ha aconseguit proclamar-se Campiona d'Europa.
 
La fisioculturista María Rosa Prieto ha aconseguit els títols de Campiona d'Espanya a la categoria màster, màster absoluta i sènior al Campionat d'Espanya IFBB Pro League. Prieto acumula moltes medalles a la seva carrera esportiva, com l'or a l'Euromaster World Wide el 2022. De fet, es va coronar amb el títol de campiona d'Europa Màster en la modalitat de Fisioculturisme i Fitness el 2022 i 2023, pel títol del qual tornarà a competir la temporada que ve.

Totes les imatges

Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia

Notícia publicada el 03 de Desembre de 2024