S'amplia l'horari i es modifiquen els dies del servei d'ecoparc mòbil a la Vila Joiosa

Al recinte del mercat ambulant, el servei de recollida s'oferirà els dilluns en horari de matí i vesprada i a La Cala estarà disponible els divendres en horari de matí.

Imagen que acompaña la notícia
El servei mòbil de recollida de residus canvia de dia i amplia el seu horari mantenint la freqüència setmanal. L'ecoparc mòbil estarà disponible cada dilluns al recinte del mercat ambulant, al carrer Carlos Llorca Baus, en horari de 10.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 19.00 hores. Mentres que al carrer Migjorn, al barri de la Cala, s'oferirà el servei de recollida els divendres en horari de 10.00 a 14.00 hores.
 
L'edil d'Escena Urbana, Ana Alcázar, explica que “aquest servei d'ecoparc mòbil que ofereix el Consorci Mare va arrencar a la Vila Joiosa al mes d'abril per facilitar la retirada de residus als veïns, que ja no s'han de traslladar fins a l'ecoparc municipal, i ha tingut una gran acceptació entre els veïns, per això apostem per ampliar l'horari i traslladar-lo també al matí per respondre a la demanda dels seus usuaris”.
 
Alcázar recorda que a l'ecoparc mòbil es poden dipositar els residus que no es poden col·locar als contenidors, així com diversos estris, de manera gratuïta, com olis usats de cuina, petits electrodomèstics i aparells elèctrics, cartutxos de tinta, bateries, piles, radiografies, bombetes, sabates, roba, pneumàtics, medicaments, llibres, envasos de productes químics, fustes, metalls, enderrocs, productes de neteja i pintures, entre d'altres. "A més, es tracta d'una eina més per aconseguir una correcta gestió dels residus i així aconseguir, entre tots, un municipi més net".
Imagen que acompaña la notícia

Notícia publicada el 09 de Gener de 2025