Finalitza la primera fase de millores al parc de la Barbera
Twittear
La Regidoria de Medi Ambient i Parcs i Jardins de la Vila Joiosa ha dut a terme durant enguany la primera fase de les millores proposades per part de l'empresa concessionària ACTUA, encarregada del manteniment i conservació d'espais enjardinats de la localitat.
Els treballs han consistit en la reposició i l’ampliació de la gespa artificial de l'auditori del parc de la Barbera i la instal·lació de dues pistes infantils de futbet en les quals l'empresa ha posat gespa artificial. El clos d'aquestes pistes s'ha dut a terme per l'empresa La Carrasca, a càrrec del pressupost de la Regidoria de Medi Ambient i Parcs i Jardins. Aquestes pistes estan dissenyades per a xiquets menors de 12 anys i en aquestes està prohibit l'ús de pilotes de reglament, ja que es tracta d'àrees de jocs infantils i no de pistes esportives.
A més, s'ha plantat nou arbratge, moreres, així com plantes ornamentals en els parterres, principalment rosers, que omplin de colorit aquest parc tan cèntric del municipi. La segona fase de les millores es realitzarà durant el 2020
Totes les imatges
- Font: Font pròpia
- Regidoria: Medi Ambient.
Transformar en pdf la notícia
Notícia publicada el 06 de Maig de 2019