Turisme La Vila Joiosa substitueix les bosses de plàstic per altres de paper i material reciclat

L'Ajuntament ha adquirit 30.000 unitats d'aquestes noves bosses, retolades amb l'eslògan #ViuLaVila, que seran distribuïdes a turistes, visitants i ciutadania en general que sol•licite informació en l'Oficina de Turisme

Imagen que acompaña la notícia

L'Ajuntament de la Vila Joiosa, en el seu afany de millorar la sostenibilitat del municipi i dels seus serveis, ha substituït les bosses de plàstic que s'entregaven a turistes i visitants que sol·licitaven informació en l'Oficina de Turisme, per noves bosses de paper i material reciclat.

L'Ajuntament ha encarregat 30.000 unitats d'aquestes bosses amb materials sostenibles. Les bosses presenten el logo de l'Oficina de Turisme de la Vila Joiosa en el seu lateral, el qual va acompanyat de l'eslògan #ViuLaVila, amb el qual el municipi es publicita com a destinació turística en fires del sector i publicacions en mitjans de comunicació.

Les noves bosses de material reciclat, alhora que permeten actualitzar la campanya gràfica de turisme que la Vila Joiosa feia en aquesta mena de suport, “vincula els valors mediambientals de l'Ajuntament a la imatge que volem transmetre del nostre municipi”, afirma l'edila de Turisme vilera.

Una iniciativa ecològica que “s'emmarca dins de l'objectiu de l'Ajuntament per a la reducció de l'ús de plàstics en els serveis municipals” diu l'edila de Turisme la Vila Joiosa; qui assegura que l'ús d'aquestes bosses “reduirà l'impacte mediambiental en el municipi” “L'objectiu és progressar darrere de la sostenibilitat mediambiental des de tots els àmbits i departaments municipals”, conclou Sellés.

Imagen que acompaña la notícia

Notícia publicada el 25 d’Abril de 2022