La Regidoria d'Esports de la Vila Joiosa organitza la III Gala Solidària de Nadal

Les entrades es podran adquirir en l'Oficina d'Esports, situada en el poliesportiu Marta Baldó, del 9 al 16 de desembre

El divendres 17 de desembre, a les 20:00 h, el Teatre Auditori de la Vila Joiosa albergarà la III Gala Solidària de Nadal organitzat per la Regidoria d'Esports.

La gala comptarà un any més amb la participació dels grups de ball de ‘La Vila en moviment’ de les classes de ball, zumba, tercera edat i zumba kids del Programa municipal d'esports.

“Esport i solidaritat van de la mà, per això els i les nostres esportistes estan encantats de col·laborar amb aquesta iniciativa que pretén ajudar entitats socials vileres. Des de la Regidoria esperem continuar celebrant per molts anys esdeveniment solidari en el municipi”, ha comentat José Ramón Uclés, regidor d'Esports de la Vila.

Les entrades es podran adquirir en l'Oficina d'Esports, situada en el poliesportiu Marta Baldó, des del dia 9 de desembre fins al dia 16 en horari de 9:00 a 14:00 h i de dilluns a dijous en horari de 17:00 a 19:00 h. El benefici total de la gala serà donat a l'associació vilera de càncer de mama i ginecològic Ágora de la Vila Joiosa.

Notícia publicada el 30 de Novembre de 2021